marți, 2 septembrie 2014

Tarta Sharlotka


Ingrediente:
4 oua
1 pah de zahar
1 pah de faina
500 gr mere
1/2 lingurita scortisoara
Zahar pudra pentru decor

Mode de preparare
1. Se separa albusurile si se bat bine,pina  devine alb si fix,se adauga cate un galbenus, pina se obtine un amestec galben deschis si smintinos;
2. Se adauga zaharul, cate putin, si se bate in mixerul pina zaharul se topeste;
3. Se cerne faina cate putinbsi se amesteca usor usor pina la omogenizare;
4. Merele spalate si uscate sunt curatate de miez si simburi,se taie cubuletre,se amesteca cu scortisoara;
5. In tava de copt,undsa cu putin unt (eu am udat cu apa hartia de copt si am stors bine,apoi am asezat -o in tava), se toarna putin aluat,apoi un strat generos de mere,si acoperim cu aluatul ramas;
6. In cuptorul preinalzit la 180°C,se coace tarta cca 35-40 min
Important: nu se va deschide usa cuptorului in timpoul coacerii!

Cand e gata,il lasam sa se raceasca si apoi foaia de copt se va dezlipi usor.
Se pudreaza usor si se serveste cu placere!

Am incercat sa pun prune in loc de mere.La fel a iesit super delicios :)


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu