vineri, 23 martie 2018

Fitofag umplut


Nu mi-a placut niciodata pestele umplut,dar dupa ce mama-soacra m-a servit cu peste umplut de ea, nu am putut sa ramin indiferenta la cat de delicious era. Si s-a intamplat cam prin 2010,  de atunci tot tin sa ma invat si eu sa-l gatesc :)
Am convins-o sa mi-l gateasca inca o data acum, ca sa ii "fur" reteta cu tot cu secrete :), desi nici nu am reusit sa fac fotografii frumoase cand era gata, caci arata atat de apetisant...ca nu-mi ardea de sedinte foto 😜

Ingrediente (pestii i-am luat maricei cam de 2 kg fiecare):
1 fitofag
1 carp
2 oua medii
ceapa
usturoi
cateva felii de paine alba inmuiata in lapte
sare, piper negru macinat,patrunjel

Mod de preparare:
1. Pestii curatati si splati, se jupoaie de piele atent astfel ca sa nu se rupa;
2. Alegem carnea de peste de pe oase-o munca destul de migaloasa, sa va zic eu,dar merita :)

3. In robot cu cutite specale de macinare (cum am eu) sau si mai bine la masina de tocat carne- toacem carnea de peste impreuna cu ceapa si usturoiul;

4. Dupa ce este gata amestecul macinat, se adauga [painea inmuiata in lapte, 2 oua,sare,piper negru macinat si patrunjelul tocat marunt- se omogenizeaza;

5. In pielea de peste, cu o lingura, usor, se umple cu carnea tocata si se aranjeaza in tava;
6. Inaite de a duce la cuptor pestii umpluti, se ung in pic cu ulei;

7. Se coc in cuptor cca 40-45 minute (totul depinde de cuptor) pina devine auriu la culoare si trece cu usurinta testul scobitorii.

Astfel de peste se serveste atat fierbinte, cat si rece. Este mega delicious si at putea fi,cu usurinta, vedeta de pe masa de sarbatoare!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu