joi, 11 decembrie 2014

Supa-crema de linte

Ingrediente:

200 gr linte rosie (am avut verde)
1 ceapa
1 morcov
radacina de telina
1 cartof mic (atat am avut in frigider)
1 ardei gras
1 lingurita de boia ardei dulce
1 lingurita de sos de tomate
patrunjel

Pentru servire: crutoane


Mod de preparare:

1. Se spala in cateva ape lintea si se pune la fiert (am fiert cca 30 min pina s-a facut moale)
2. Intre timp, am taiat legumele cubulete mici si le-am preparat la abur (in tigaia Dry Cooker)- dar se poate de calit in putin ulei;
3. Cand lintea e fierta, se adauga legumele inabusite si se mai lasa putin la fiert adaugand pasta de tomate;
4. La urma adaugam verdeata si boia dulce si facem o crema cu ajutorul unui blender.

Supa-crema de linte e de culoare mai putin placuta, insa este deosibit de delicioasa si aromata!




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu