vineri, 13 februarie 2015

Cornulete cu bezea

Pentru mine,este gustul copilariei mele,cand mamica ne cocea cornulete si le umplea cu crema..mmm..e sarbatoare :P
Ingrediente(mi-au iesit 15 cornulete)
800 gr aluat foietaj (pentru cantitatea de crema bezea,mai bine ar fi 600gr de aluat)
1 galbenus+1 lingura de lapte(pentru uns)

Pentru Crema:
2 albusuri
40 gr apa
150 gr zahar
suc de lamaie
un prah de zahar

Forme pentru cornulete (eu am improvizat din folie de staniol si a mers de minune)

Mod de preparare:
1. Aluatul se decongeleaza la temperatura camerei, se intinde putin cu mainile si se taie fasii de cca 2-3 cm latime;
2. Formam "cornurile" din folie de staniol, luam o fasie de aluat si rasucim;
3. Ungem cornuletele cu un balbenus batut si amestecat cu putin lapte,punem la copt pentru cca 20 min la t. 180`C (pina se rumenesc)
Nota:eu am uns de jur imprejur cornuletul!

4. Incepem sa facem crema:

5.Dupa ce crema e gata,umplem cornuletele cu crema bezea cu o "seringa de patiserie" :) si savuram cu o deosebita placere!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu