sâmbătă, 23 decembrie 2017

Turta dulce "de Craciun"

Am incercat multe retete de biscuit, erau toate reusite, totusi, m-am oprit deocamdata la acestea. Mi-au placut mult-mult.
Ideea a fost sa facem casuta din turta dulce,ornata cu Royal Icing. Dar "proiectul" a esuat caci necesita mai mult timp liber,de care la moment eu nu dispun. Dar reteta e salvata, si cu siguranta repetam, chiar si casuta :)

Ingrdiente:
250 gr faina
100 gr unt la t` camerei
100 gr zahar
1/2 lingurita praf de copt
2 linguri de miere
1 ou
condimente macinate pentru prajituri (1 lingurita de ghimbir macinat- nu am folosit,1 lingurita de scorisoara macinata)

Mod de preparare:
1. Intr-un vas se amesteca ingredientele solide: faina,praful de copt si condimentele macinate pentru prajituri;
2. In alt vas, se bate bine untul cu zaharul pina se topeste zaharul si se  obtine in amestec ca  crema;
3. Apoi adaugam in ou- amestecam, dupa care -mierea;
4. La amestecul lichid adaugam faina in doua reprise, omogenizam bine pina obtinem in aluat elastic care nu se lipeste de maini;
5. Se formeaza in bol, il invelim cu o pelicula alimentara si il punem in frigider pentru cateva ore sau chiar pe noapte;
6. Cand scoatem aluatul, el e foarte dur dar se incalzeste repede in timp ce lucram cu el;
7 Intindem aluatul pe o suprafata neteda si decupam cu formele preferate pentru biscuit;
8. Se coc in cuptor aproximativ 5-6 minute la temp. 150`C sau pina se rumenesc usor;
9. Se racesc apoi se poate de decorat cu Royal Icing :) sau se servesc asa cum sunt :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu