vineri, 7 august 2015

Chec cu piersici


Este un chec pufos,delicios si,desigur, usor de preparat!
In reteta originala s-a folosit suc proaspat de portocala si coaja de portocala,dar,deoarece este sezonul piersicilor,am incercat cu aceste fructe delicioase. S-a primit foarte gustos!

Ingrediente:
250 gr faina
50 gr amidon de porumb
3 oua
180 gr de zahar (am pus mai putin-140 gr)
130 gr ulei
180 gr de suc de piersici
1 plic praf de copt (10 gr)
1 virf de cutit de bicarbonat de sodiu

Pentru glazura: (am facut fara glazura,dar in reteta checul e glazurat si atata foarte bine)
200gr zahar pudra
sucul unei lamai

Mod de preparare:
1. Ouale se bat cu zaharul pina acesta din urma se topeste si devine deschis la culoare;

 Pentru suc de piersici: am fiert persici decojite cu zahar  si s-a am folosit zeama.

2. Se adauga uleiul si sucul de piersici in componenta de ou si se omogenizeaza usor;
3.  Intr-un vas separat se amesteca ingredientele uscate:faina,amidonul,praf de copt,bicarbonatul- si le dam prin sita.
4. Adaugam ingredientele solide la cele lichide in 2-3 reprize si omogenizam usor;
5. Tapetam tava de copt cu hartie sau unt/ulei si faina si turnam componenta (eu am agaugat bucati de piersici);
6. In cuptorul preincalzit, se coace checul la t.180`C cca 30-35 min sau pina trece testul scobitorii.

Pentru a pregati glazura:
1. Se amesteca zaharul pudra cu sucul unei lamai pina devine de o consistenta cremoasa;
2. Cu ajutorul unei linguri/spatule se distribuie pe toata suprafata checului si se lasa sa se intareasca cca 15-20 min.

Pofta Buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu