sâmbătă, 1 martie 2014

Salata de pui cu ridichi dupa Jamie Oliver

Ingrediente (4 portii):
1 capatina de broccoli
0.5 kg piept de pui fara piele si dezosat
1 lingurita cu virf de coriandru macinat(am facut cu coriandru proaspat)
Ulei de masline
300gr(1 cana bulgur)
2 lamai conservate (am facut cu proaspete lamai)
200 gr de ridichi
2 cepe verzi
1/2 legatura de menta proaspata ( nu am pus)
3 linguri de otet de vin rosu
3 linguri de seminte de floarea soarelui
Creson 1 casoleta( nu am pus)

Pentru servit:
4 linguri de iaurt natural degresat
1 lamaie
2 lingurite de harissa ( nu am pus)



Mod de preparare:
1. Intr- o oala de marime mijlocie cu apa clocotita si sarata se adauga broccoli rupte :-) bucatele-se fierb 4 min sub capac
2. Pe folia alimentara intinsa pe masa,se pune pieptul de pui (eu am taiat pieptul in fisii sa fie mai subtire), se presoara sare,piper macinat si coriandru - indoint folia,cu un facalet se bate pina ajunge de grosimea 1.5 cm.
3. Intr-o tigaie incinsa cu 2 ling. de ulei de masline se pun feliile de piept si se rumenesc cca 3-4 min pe fiecare parte
4. Cu un cleste de bucatarie,se scot si se scurg broccoli(pastrind apa clocotita), si se rumenesc pe tigaia grill timp de cateva minute
5. In oala cu apa clocotita se adauga bulgur si o lamaie taiata in 8 parti,se acopera vasul si se lasa sa fierba amestecand periodic
6. Se taie in jumatati sau se zdrobesc ridichiile, se curata si se toaca marunt ceapa verde sipartea cu frunze a legaturii de menta(am facut fara menta), apoi se amesteca toate intr-un castron,cu ulei de masline si otet,asezonand la final dupa gust
7. Se scurge graul de bulgur si se aseaza in castronul de servit,se aseaza lamaia si buchetelele de broccoli.
8. Se pun semintele de foarea soarelui in tigaia cu puiul,apoi se feliaza carnea si se adauga in salata,presand deasupra semintele si cresonul rupt in bucatele.
9. Se poate servi cu iaurt natura.

In final,se primeste un mix interesant de gusturi in stilul lui Jamie

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu